Обява за свободно работно място за длъжността: „Социален асистент” за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ към Общински комплекс за социални услуги при община Лясковец 21.11.2025 Във връзка с осъществяване на създадената с Решение №208 / 12.01.2021 г. на Общински съвет Лясковец социална услуга „Асистентска подкрепа“ като държавно делегирана дейност считано от 01.01.2021 г. с капацитет 36 потребители и в изпълнение на Закона за социалните услуги, Община Лясковец обявява 1 (едно) свободно работно място за заемане на длъжността „Социален асистент” за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ за с. Добри дял към Общински комплекс за социални услуги (ОКСУ) при Община Лясковец, за пълно работно време - 8 часа. I. Изисквания към кандидатите: Кандидатите за заемане на длъжността: „Социален асистент” за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“, трябва да отговарят на следните изисквания: 1. да притежават документ, удостоверяващ завършен шести клас или по-висока степен на образование; 2. да са навършили 18 години; 3. да не са осъждани за умишлени престъпления от общ характер; 4. да са физически и психически здрави; 5. да притежават личностни качества като отговорност, лоялност, инициативност, комуникативност. II. Информация за длъжността: Длъжността „Социален асистент” за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ е с код по НКПД 5322 1003. „Асистентската подкрепа“ е специализирана социална услуга към Общински комплекс за социални услуги при Община Лясковец, която включва подкрепа от асистент за: самообслужване; движение и придвижване; промяна и поддържане на позицията на тялото; изпълнение на ежедневни и домакински дейности; комуникация. Потребители на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ съгласно Закона за социалните услуги са следните целеви групи: 1. лица в надтрудоспособна възраст в невъзможност за самообслужване, които нямат определена по съответния ред степен на намалена работоспособност; 2. деца с трайни увреждания и пълнолетни лица с трайни увреждания с определена чужда помощ, които не ползват асистентска подкрепа, помощ за осигуряване на асистентска подкрепа или за които не се получава помощ за грижа в домашна среда по реда на друг закон. Основни задължения, включени в длъжността „Социален асистент” са следните: задоволяване на потребностите от организация на свободното време, спомагателни дейности и социално включване. ІІI. Необходими документи, място и срок за подаването им: За участие в процедурата по подбор за заемане на длъжността: „Социален асистент” за предоставяне на социалната услуга „Асистентска подкрепа“ към Общински комплекс за социални услуги (ОКСУ), кандидатите трябва да представят следните документи: 1. Писмено заявление за участие в подбора (Приложение № 1), в което описват всички приложени документи; 2. Професионална автобиография (CV); 3. Документ за самоличност (копие и оригинал за сверяване); 4. Документ, удостоверяващ завършен шести клас или по-висока степен на образование (копие и оригинал за сверяване); 5. Документ за допълнителна квалификация (копие и оригинал за сверяване) - при наличие на такъв; 6. Документи, удостоверяващи професионалния опит (копия и оригинали за сверяване) - при наличие на такива; 7. Декларация - съгласие за обработване на лични данни (Приложение № 2). При подаване на документите всеки кандидат представя оригиналите на исканите копия за сверяване. Документите за кандидатстване за длъжността се подават лично или чрез пълномощник в Информационен център в сградата на общинска администрация Лясковец, на адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане” № 1, всеки работен ден от 08:00 часа до 17:00 часа. Краен срок за подаване на документи 25.11.2025 г. до 17:00 часа. IV. Начин на провеждане на подбора: 1. Подбор по документи. 2. Интервю - събеседване с допуснатите на първи етап кандидати, с комисия назначена от Кмета на Община Лясковец.