Проект 'Топъл обяд в община Лясковец'
Герб на Лясковец

Община Лясковец

официален сайт

QR линк към тази страница

Обява за подбор за длъжност социален работник в Дневен център за стари хора 17.12.2025 Община Лясковец, Общински комплекс за социални услуги (ОКСУ), обявява подбор за длъжност социален работник в Дневен център за стари хора. I. Описание на длъжността: Социален работник - 1 бр. Основни задължения на длъжността: Отговаря за организация на ежедневието на потребители в Дневен център за стари хора. Предоставя социална подкрепа, консултации и дейности за социална интеграция на потребителите на социална услуга. Координира социални програми за грижи за възрастни хора. Осъществява комуникация с потребители на услугата. Отговаря за опазване на живота и здравето на потребителите, оказва подкрепа и грижа за тях, осъществява връзките със системата на услуги в общността и поддържането на добри партньорски отношения с местни институции. Следи за надлежното изготвяне и водене на документацията в ДЦСХ. Минимални изисквания за заемане на длъжността: Образование - висше, образователна степен бакалавър или магистър; Специалност - „Социални дейности", „Социална педагогика“; Умения за работа с компютър; Професионален опит - наличие на професионален опит, съответстващ на длъжността е предимство; Личностни качества: дискретност, умение за работа в екип, инициативност, комуникативност, лоялност; Добро психическо и физическо здраве, емоционална устойчивост. Длъжността се заема, чрез сключване на трудов договор, на пълно работно време - 8 часа, Място на работа - гр. Лясковец, Община Лясковец, ул. „Младост" № 2, Дневен център за стари хора към Общински комплекс за социални услуги (ОКСУ) II. Необходими документи за кандидатстване Заявление за постъпване на работа - образец 1; Автобиография - в свободен текст; Декларация за обстоятелствата по чл.107а, ал.1 от Кодекса на труда - образец 2; Номер на документ за образователно-квалификационна степен; Копие на документ удостоверяващ трудов стаж и професионалния опит; Копие от сертификати/удостоверения от преминати обучения (ако лицето притежава такива); Други документи предоставени от кандидатите, доказващи тяхната квалификация и умения. III. Начин на провеждане на подбора - на два етапа: Първи етап - по документи; Втори етап - събеседване. IV. Място и срок за подаване на документи. Документи се подават лично или чрез пълномощник на следния адрес: гр. Лясковец, пл. „Възраждане" №1, Център за административно обслужване, всеки работен ден от 8:00 до 17:00 часа. Краен срок за подаване на документите: до 17:00 часа на 22.12.2025 г. Документи, подадени след обявения срок, не се допускат до разглеждане. Списъци с допуснатите и недопуснатите кандидати, както и датата, мястото и часа на провеждане на събеседването ще бъдат обявени на информационното табло на входа на Община Лясковец и на официалния сайт на Община Лясковец: www.lyaskovets.bg

Образци на документи