Обявление за провеждане на конкурс за заемане на длъжността Главен експерт „Здравеопазване и социални дейности“ 12.12.2025 Община Лясковец, на основание чл.14 ал. 1 и ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители и Заповед №З-2376 / 12.12.2025 г. на Кмета на Община Лясковец, обявява конкурс за длъжността Главен експерт „Здравеопазване и социални дейности“ в дирекция „Хуманитарни и икономически дейности“ - държавен служител, в Община Лясковец. 1. Изисквания за заемане на длъжността: 1.1. Минималните изисквания за заемане на длъжността, предвидени в КДА: • Образователна степен - Бакалавър; • Професионален опит - 2 години или четвърти младши ранг; • Вид правоотношение - служебно. 1.2. Специфични изисквания за заемане на длъжността - предвидените в чл. 7 от ЗДСл.; 1.3. Допълнителните изисквания за длъжността: • Необходими компетентности: • Професионален опит в сферата на държавната администрация е предимство, • Да познава законодателната разпоредба свързана с работата по длъжността, съобразно длъжностната характеристика. • Да притежава умения за работа в екип, комуникативност, ориентация към резултати, компютърни умения; • компютърни умения: MS Office, правно-информационни продукти и Интернет; 2. Кратко описание на длъжността: Осъществява функции в областта на социалните дейности и здравеопазването. Отговаря за организирането на предоставяните от Община Лясковец социални услуги, тяхното качество и достъпност. Сътрудничи си с всички специализирани институции за социални услуги на територията на общината. Разработва и следи изпълнението на социални програми и проекти, насочени към различни групи граждани, подготвя анализи и доклади и осигурява законосъобразното прилагане на нормативните изисквания в областта на социалните дейности. 3. Минимален размер на основната заплата: 1 077.00 лв. (550.66 €) основният размер на заплатата за длъжността се определя в зависимост от професионалния опит на спечелилия конкурса кандидат, съгласно нормативните актове определящи възнаграждението. 4. Начин на провеждане на конкурса: • Решаване на тест • Интервю 5. Необходими документи: 5.1. Заявление за участие в конкурс - (по образец) Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители; 5.2. Декларация по чл. 17 ал. 3, т. 1 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавни служители (по образец) от кандидата, за следните обстоятелства: неговото гражданство, както и за обстоятелствата, че е пълнолетен, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер на лишаване от свобода и не е лишен по съответен ред от правото да заема определената длъжност; 5.3. Копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителни квалификации. Забележка: Ако дипломата на кандидата за придобито в Република България образование е вписана в Регистъра на завършилите студенти и докторанти, в заявлението се посочват номер, дата и издател на дипломата, а ако документът за признаване на придобитото в чужбина образование е вписан в регистрите за академично признаване на Националния център за информация и документация, в заявлението се посочват номер, дата и издател на документа за признаване, като копие на диплома не се прилага; 5.4. Копие от официални документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка; 5.5. Други документи: сертификати за завършени курсове и обучения; На основание чл. 14, ал. 4 от Наредбата за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители българските граждани, които са преминали срочна служба в доброволния резерв по чл. 59, ал. 1 от Закона за резерва на въоръжените сили на Република България, се ползват с предимство при кандидатстване за работа в държавната администрация при постигнати равни крайни резултати от проведената процедура. 6. Място и срок на подаване на документите: Документите следва да бъдат представени лично или чрез пълномощник, снабден с изрично пълномощно по образец (Приложение № 3 към чл. 17, ал. 2 от НПКПМДС) в Център за административно обслужване в Община Лясковец, пл. „Възраждане“ №1, до 14.00 ч. на 23.12.2025 г. Документите може да бъдат подадени в горепосочения срок и по електронен път на адрес obshtina@lyaskovets.bg, като заявлението по т. 5.1 и декларацията по т. 5.2, задължително се подписват от кандидатите с електронен подпис. При електронно представяне на документите в „относно“ да се посочва, че същите се отнасят за участие в конкурс. При подаване на документите лично или чрез пълномощник кандидатите ще се запознаят на място от главен специалист „Човешки ресурси“ с длъжностната характеристика на конкурсната длъжност и пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2, от ЗДСл., а когато е по електронен път, кандидатите ще получат длъжностната характеристика и информацията за пречките за назначаване, посочени в чл. 7, ал. 2 от ЗДСл. на посочения от тях e-mail. Списъците и съобщенията във връзка с конкурса ще се обявят на официалната интернет страница: https://www.lyaskovets.bg Лице за контакт: Надка Николова - главен специалист „Човешки ресурси” - тел. 0619 22055, 0619 22998 Образец на заявление за участие в конкурса и декларация, както и длъжностната характеристика са на разположение на кандидатите на официалния сайт на общината и в Административния регистър.